人人兎猫猫犬犬の家族日記


by usanekoinu

プロフィールを見る

ブログ

カテゴリ

全体
usagi
neko
inu
crafts
sis
mum
food
clothes
others
multiple
eating out
travel
camp
未分類

Darinji temple 大林寺



While we were attending the garden, a card arrved.
庭の世話をしている間に葉書が届きました。


b0279527_152671.jpg

The scene of an old priest saying prayer occued in my mind.
ご高齢のご住職がぽーちゃんのお経を詠んで下さっている図が頭に浮かぶ。


I was surprsed at the comment of the priest's being surprised.
長生きでびっくりのコメントにびっくりしたのはこちら^^;


You lived so long, Paw for 11 years and 9 months.
ぽーちゃん、やっぱり11歳9か月はかなり長生きだったのね。


I thought I could have done more, but
もっと世話ができたかも、という思いがありましたが、


The priest's message eased my worrying mind a little.
ご住職の一文で少し救われました。


After the resting, Paw has gone to heaven, I hope.
納骨が終わって、無事に虹の橋を渡れたかな、、、。



[PR]
by usanekoinu | 2014-04-01 22:24 | usagi